Te rog frumos e învechit

te-rog-frumos-sa-ma-ierti_2fc9ddd055d0d3Hai să vă povestesc o întâmplare, mergeam azi cu ceva treaba prin frumosul și încinsul București când un nene(era mai mult un puștan) îmi adresează următoarea întrebare “Bossulane cât e ceasul ăla?”. Eu știam de boss, de bossulică dar NU, GATA, NÂȚ, acum e BOSSULANE. Trecând peste partea amuzantă mi-am dat seama că în loc de “bossulane ăla” preferam un “Te rog frumos” dar pe urmă mi-am dat seama că cer prea multe.

P.S. De la ultimul post legat de aerul condiționat din autobuze am aflat că, citez “Doar cele cu geamurile de sus mari au aer condiționat”. Și da, oricât de ciudat ar suna la prima vedere, am constatat că așa este. 🙂

1 thought on “Te rog frumos e învechit

  1. Nici nu știam că există termenul respectiv. La o astfel de întrebare trebuia să răspunzi cu „300 de euro, dar pentru tine îl las la 500 să nu zici că nu’s boss de boss”. :)))

    Bunul simț începe să dispară. Am observat asta și în rândul copiilor care uită să spună acel simplu și banal „te rog frumos”.

    Like

Leave a comment